Kiem Kamat

Kiem Kamat

Thursday, March 17, 2011

~hattttthhhoooiiii..pembuka kata..haha..~

hyep..assalamualaikum semua yg ingin membaca..huhu..

da lame kiem tak titipkan sebarang post yang menarik kat blog ni..inilah post pertama aku di tahun 2011..huhu..bnyk sbbnye aku da lamae tak menulis..blog ni kegunaannye kadang2 untuk berniaga,kadang2 org gunakan untuk kongsi cte2 yg menarik dan macam2 lagi..jadi bile semua tu takde dan juga takde pkare menarik yang ingin dikongsi dengan + MALAS lagi..hahaha..tu lah sebabnye..tapi aku masih update untuk facebook dan twitter..kadang2 la..hehehe..dan kadang2 juga aku jadikan facebook dan twitter untuk tau info2 terkini dan menarik jek..supaya nanti tidak ketinggalan ke belakang..huhu..aku banyak misi yang belum aku capai dan selesaikan dalam hidup aku..insyaallah aku akan lakukan dengan sepenuh hati dan mengharapkan apa yg aku impikan menjadi kenyataan..doakan aku yer?huhu..tgoklah sekarang dah tak tau aku nk tulis ape..hahahaha..tapi smpai skang aku bolm pndai men twitter..ade sape2 yg ingin ajar aku?aku bayar lah..hahahaha(bayar ansur-ansur)hahahahaha..tapi aku tau ramai yang ikhlas cam aku nih..hahaha..kan3?


gembira jugak pasukan kegemaran aku manchester united dan real madrid layak ke suku akhir di champion league 2010/2011..huhu..pasukan lain yang layak barcelona,chelsea,shakhtar donest,shalke 04,tottenham,inter milan..hehehe..harap2 undian nanti memihak kepada united dan madrid..huhu..:)

2 comments: