Kiem Kamat

Kiem Kamat

Thursday, December 16, 2010

semangat yg hebattt..!!!

  salam semua blogger dan juga sume yg mmbace..selamat pagi,petang dan malam..smoge hari ini jauh lebih baik dari hari yg sudah..supaya kita terus bersama kebahagiaan..lalalala..
first think,yg ade lam fikiran aku..serabut kpale mmikirkan gaji,smpai ke tarikh 17 hb 12 2010..aku masih belum memperolehi gaji ku pada bulan 11..serabut,mengom dan rsenye suku gila bila asyik mmikirkannya..hmm..geram xthingga..sabar je doe.tp itu sbnarnye bg aku mslh yg xsharusnye dkongsi..sbb aku suke kongsi cerita2 sronok je ngan korang2..bru best..hehe..tp cme aku nk korang tau rsenye slh kan disisi undang2 kalo byr gaji lewat..lagi2 bln 12 ni pown dah nk abes..korang pikirkanlah..aku xtau da nk ckp pe..blank..

ok laaa..kte lupekan sal pkare bodoh tu..aku msh bleh sabar wpon kdg2 rse teruk..second story lak..besday aku yg ke 21 da smakin hmpir..tp aku sgt rse mude..ahaha..kwn2 ku sume da nk masok 22 bln 1 dan 2 tahun dpn..tp bg aku,aku pown 22..sbb ikowt tahun kan..hehe..

 third,story plg best adelah story mngenai ape yg aku suke..mstila sukan..tahniah wt MALAYSIA kerana dapat menewaskan VIETNAM 2-0..di PIALA SUZUKI AFF 2010..da lame rsenye stadium xdpenuhi cmtu dan dpt sokongan seumpama itu..harap skuad yg akan lwn esok di VIETNAM..akan kekal dan melangkah ke final..bertemu samada INDONESIA or FILIFINA..harapla dpt layak dan bertemu INDONESIA blek..sme2la kte doakan..


oke la sumer..daaa..assalamualaikum w.b.t..

No comments:

Post a Comment